Главная - Архив - Dulaty University хабаршысы - Жаңа номер - Dulaty University хабаршысы - Dulaty University хабаршысы 2023-3 - Студенттерді медиабілім үдерісінде даярлаудағы тұлғалық-бағдарлы тұғырдың рөлі

Студенттерді медиабілім үдерісінде даярлаудағы тұлғалық-бағдарлы тұғырдың рөлі

Автор: Н.А.Ырымбаева

«Педагогика жəне психология» білім беру бағдарламасының докторанты, Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті, Астана қ., Қазақстан
Бет 69-77

https://doi.org/10.55956/KWSO3603

Аңдатпа. Мақалада студенттерді медиабілім үдерісінде даярлаудағы тұлғалық- бағдарлытұғырдың маңыздылығы зерттелген.Отандық және шетелдік ғылыми әдебиеттерге шолу жасап, ондағы тұлғалық-бағдарлы тұғырдың мәні, тұжырымдамалары және оның білім беру үдерісіндегі рөлі қарастырылған.Мақала мәтінінде кездесетін негізгі кілттік сөздердің анықтамалары берілген.Қазіргі цифрлық және ақпараттық қоғамдағы негізгі құзыреттер болып табылатын студенттердің сыни және шығармашыл ойлауын, білім жолындағы өзіндік ізденісі мен өзін-өзі көрсетуін, үздіксіз білім алуына және бәсекеге қабілеттілігін дамытудың өзектілігі айтылған.Мақаланың қорытындысында студенттерді медиабілім үдерісінде даярлаудағы тұлғалық-бағдарлы тұғырдың мақсатқа жетудегі мүмкіндіктері беріліп, қорытынды жасалынған.

Тірек сөздер: медиабілім, масс-медиа, медиабілім үдерісі, тұғыр, тұлғалық бағдарлы тұғыр.

(PDF)