Home - Archives - Bulletin Dulaty University - Жаңа номер - Dulaty University хабаршысы - Dulaty University хабаршысы 2023-2 - Мектеп оқулықтарындағы мәтін сипаттамасы мен элементтерін дидактикалық бағалау

Мектеп оқулықтарындағы мәтін сипаттамасы мен элементтерін дидактикалық бағалау

Автор: Т.А. Әмілбек, Серкан Каймак
Бет 30-35

https://doi.org/10.55956/YBFS7891

Аңдатпа. Мақалада мектеп оқулықтарында қамтылған ақпарат көлемін және оның күрделілігін бағалау мақсатында олардың сапалық және сандық талдау мәселесі қарастырылды. Оны шешу үшін ұғымдардың күрделілігін жұптық салыстыру әдісі қолданылды және арнайы компьютерлік бағдарламалар пайдалану арқылы талдау жүргізілді. Мектеп оқулықтары қамтылған мәтіндердегі ғылыми терминдердің атаулар санын санау бағдарламалары оқулықтардың дидактикалық күрделілігін салыстыруға мүмкіндік береді. Мұның бәрі мектептің әртүрлі тақырыптарының күрделілік деңгейін және ақпаратпен қанықтылығын бағалауға мүмкіндік береді. Зерттеу жүрзігу үшін «Математика» пәні бойынша оқулық ұсынылды.

Тірек сөздер: ақпарат көлемі, жұптық салыстыру әдісі, компьютерлік бағдарлама, дидактикалық күрделілік.

(PDF)